NIEUWE STAP IN DE BEVEILIGING!
De kentekenherkenning camera’s… een mooie nieuwe stap in de beveiliging van onze stalling én uw kostbare bezit!
De toegang op ons parkeerterrein gaan wij met de kentekenherkenning camera’s vereenvoudigen: het kenteken van uw auto waarmee u uw caravan, camper of vouwwagen komt ophalen, geeft u voortaan toegang tot ons terrein. En ook om het terrein weer te verlaten. Hiermee zal op termijn de Tac vervangen worden.
Om het hek ook automatisch te openen bij het terugbrengen, is er op onze website een eenvoudige terugbrengafspraak button (deze staat naast de ophaalafspraak button)! De terugbrengafspraak maakt u minimaal 1 dag van tevoren. U hoeft enkel de dag op te geven en geen tijdstip. Dit kan alle dagen van de week, ook op de feestdagen!
Hoe gaat het in z’n werking voor u?
- bij voorkeur de ophaal- & terugbrengafspraken online via onze website opgeven, u krijgt dan namelijk ook altijd per mail een bevestiging van de gemaakte afspraak
- het kenteken van uw auto dient u bij elke afspraak op te geven
- bij het invoeren van het kenteken van uw auto kunt u deze met of zonder streepjes invoeren. En…let op, maak géén tikfout!
- het kenteken van uw auto komt NIET vast in ons systeem te staan
- aan de Maasdijkseweg: rustig rijden en blijf netjes op de rijstrook zodat de camera uw kenteken kan registreren en het hek automatisch open kan gaan
- zorg bij het wegrijden vanaf ons parkeerterrein dat uw auto recht voor de camera staat
- neem altijd uw Tac voor de zekerheid mee!
Wij zijn blij als u uw ervaringen met de camera’s wilt delen met ons. Ook als uw suggesties heeft. Laat het ons s.v.p. per mail weten, bedankt alvast!
Veelgestelde vragen
1. Wat als ik met de fiets kom en de Tac niet meer gebruikt kan worden?
Dat gaan wij oplossen. In het najaar pakken wij dit op… eerst de camera’s / beveiliging. Wordt vervolgd!
2. Het inrijden lijkt soms wat lastig?
Wacht tot de camera het kenteken van uw auto heeft herkend. Vervolgens kunt u een ruime bocht maken om ons terrein op te rijden.
3. De camera werkte niet omdat er een auto op de stoep geparkeerd stond?
Om dit te voorkomen hebben wij inmiddels een parkeerverbod bord geplaatst en een gele streep op de stoep gezet.
4. Afspraken op zondag, kan dat niet meer?
Voor het ophalen is de kalender op zondag geblokkeerd. U kunt de ophaalopdracht op de zaterdag ervoor opgeven met als opmerking “zondag ophalen”. Geef dit tijdig door gezien wij dit handmatig dienen aan te passen!
De kalender van de terugbrengafspraak op onze website is aangepast, u kunt nu OOK op zondag uw terugbrengafspraak inplannen!
5. Onverwachts naar huis, kan ik dan nog wel het parkeerterrein op?
Elke nacht overschrijft het camerasysteem alle kentekens van de volgende dag. Dus minimaal 1 dag van tevoren kunt u (bijvoorbeeld via uw smartphone) de terugbrengafspraak heel gemakkelijk via onze website opgeven, en dit 24/7!
6. Ik heb een nieuwe auto gekocht, dien ik dat door te geven?
Het kenteken van uw auto slaan wij niet op in ons systeem. Deze dient u elke keer handmatig in te voeren bij het maken van een afspraak. Let op: maak geen tikfouten bij het invoeren van het autokenteken!
7. Als camper klant staat bij de afspraken pagina het veld ‘ trekkend voertuig’ , dient daar iets ingevuld te worden?
Als u met de auto de camper komt ophalen dan kunt u daar het autokenteken invoeren. Anders kunt daar het beste het kenteken herhalen van uw camper.